Rīgas Valsts 3.ģimnāzijas komanda iegūst Atzinību (4.vietu) AS "Swedbank" biznesa ideju konkursā Biznesa skices 2025!
Swedbank konkurss “Biznesa skices” ir biznesa plānošanas sacensība jauniešu komandām trīs vecuma grupās – pamatskola (7. – 9. klase), vidusskola (10. – 12. klase) un augstskola (bakalaura un 1. līmeņa studiju programmas).
Komandas veido biznesa plānu, rada sava pakalpojuma vai produkta (tas var būt arī produkta prototips vai projekts) reklāmas video, lai testētu un popularizētu savu biznesa ideju, piesaistot atbalstītāju balsis.
Konkursā tiek īpaši meklētas biznesa idejas, kas risina iedzīvotāju vajadzības ilgtspējīgā veidā, rūpējoties par planētu un tās iedzīvotājiem.
Visi konkursa dalībnieki iegūst zināšanas un iemaņas, savukārt katrā vecuma grupā trīs labākās komandas – reālas naudas balvas.
Konkursā komanda piedalās kopā ar pašu izvēlētu savas skolas skolotāju, kurš atbalsta komandu konkursa laikā. Konkurss norisinās trīs kārtās.
Skolēnu komanda "RavoKits", ko pārstāvēja Rīgas Valsts 3. ģimnāzijas 10.a/c skolēns Ratmirs Ismailos un konsultante sociālo zinātņu un uzņēmējdarbības skolotāja Diāna Berga, sasniedza finālu, kurā iekļuva tikai 5 labākās biznesa idejas no 380 iesūtītajām .
Komanda "RavoKits" bija vienīgā komanda no Rīgas.
Swedbank konkurss “Biznesa skices” ir biznesa plānošanas sacensība jauniešu komandām. Konkursa laikā komandas izstrādā biznesa ideju, izmantojot biznesa plānošanas rīku. Pēc tam 15 labākās komandas filmē reklāmas video un veido aprakstu, bet 5 finālistu komandas rīko atbalsta piesaistes kampaņas. Konkursa noslēgumā 3 labākās komandas iegūst naudas balvu no 500 līdz 1500 EUR.
Atziņas par dalību konkursā apkopoja Ratmirs Ismailovs : "Šis konkurss bija lieliska iespēja pārbaudīt savas prasmes dažādās jomās, piemēram, montēšanā, plānošanā un komunikācijā. Konkursa laikā mēs saskārāmies ar dažādām grūtībām. Viena no tām bija tāda, ka citas finālistu komandas jau bija izveidojušas reālu produktu un darbojās kā skolēnu mācību uzņēmumi (SMU), kamēr mūsu komandai bija tikai ideja. Tomēr tas mums netraucēja iekļūt labāko pieciniekā.
Mūsu komandā bija tikai divi cilvēki, un mēs mācāmies dažādās skolās, taču tas nebija šķērslis – tieši pretēji, tā bija priekšrocība. Mazākā komandā bija vieglāk sadarboties, un dažādās skolas palīdzēja mums iegūt vairāk balsu.
Viena no galvenajām atziņām pēc konkursa ir tāda, ka svarīgākais nav pats produkts, bet gan tas, kā tu par to pastāsti."